Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”
„Investitii pentru viitorul dumneavoastra”
Proiect: „Implementarea unui sistem informatic de gestiune pentru cresterea competitivitatii LASTING Software”
Proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.

„Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
„Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.”

Meeting Organiser

Şedinţa este cel mai vechi şi utilizat instrument de comunicare în management !! ”

Ce este Meeting Organizer?

SPHINX IT Meeting Organizer  este o soluţie de management ce facilitează  implementarea  Action Plan-urilor  generate în urma ședinţelor.

Cui se adresează?

  • Companiilor cu personal în criză de timp, cu volum mare de  şedinţe şi obiective diverse
  • Companiilor cu probleme complexe, care se abordează în meeting-uri succesive, pe o perioadă îndelungată de timp!

Ce face?

Utilitatea acestui instrument derivă din rolul important şi complexitatea etapelor ce stau la baza unei şedinţe.

SPHINX IT Meeting Organizer vă oferă o imagine de ansamblu a şedinţelor şi suport în urmărirea cât mai exactă a task-urilor rezultate,  respectarea Action Planului, precum şi a termenelor ce trebuie respectate şi care sunt redate de MOM (Minute of Meeting).

  • Generare automată a MOM standardizate
  • Managementul task-urilor
  • Alerte pentru deadline-uri
  • Dashboard asupra  gradului de încărcare al angajaţilor!
  • Planificarea  meeting room-urilor

Beneficii

SPHINX IT Meeting Organizer ajută la o mai bună coordonare a proiectelor  prin:

  • Timp câştigat prin generarea şi  distribuţia automatĂ a MOM-urilor  şi a task-urilor
  • Timp câştigat prin folosirea de MOM-uri standardizate cu clasificarea intervenţiilor în: Acţiune, Decizie, Recomandare, Declaraţie sau Comentariu
  • Managementul Topicurilor
  • Se poate urmări eficienţa celor implicaţi accesând istoricul MOM în funcţie de aceste topic-uri.
  • Alerte dead-line-uri
  • Dashboard-uri  cu asignarea task-urilor  => Vederea în detaliu asupra gradului de încărcare a angajatului atât pe taskuri cât şi pe meeting-uri.
  • Grafice de eficienţă a muncii și a îndeplinirii task-urilor pe angajați.
  • Planificarea meeting room-urilor!

parteneri