Companiile se pot face remarcate astăzi pe piață doar având un ERP performant în spate, este de părere SAP

By January 21, 2019SPX Blog

Deși pare că este o informație ce se reia pretutindeni, lipsa de reacție a unui procent semnificativ din companiile de pe piață demonstrează că mesajul nu rezonează destul. În lumea de astăzi afacerile se derulează într-un ritm rapid, tranzacțiile sunt o constantă, clienții sunt întotdeauna la celălalt capăt al firului, iar succesul se obține în urma unei competiții tot mai strânse. Din acest motiv cele mai avansate organizații știu cum să contabilizeze vânzările în timp real, îmbunătățindu-și astfel șansele de a prospera pe această piață hiper-competitivă. Cei care sunt conștienți că serviciile administrative optimizate sunt esențiale pentru front-office agil și receptiv sunt cu mult câștigați față de concurenții lor mai puțin receptivi la aceste schimbări esențiale. Cheia asigurării unei disponibilități și funcționalități sincronizate cu economia actuală, pentru orice organizație, vine sub forma unei platforme esențiale de afaceri – soluția de planificare a resurselor întreprinderii, cunoscută și sub numele de ERP.

Aflat la cea de-a cincea generație, ERP-ul modern vine îmbogățit cu inovații semnificative.

 

Inovațiile majore prin care clienții SAP sunt propulsați către o planificare modernă a resurselor întreprinderii

În primul rând, este vorba de arhitectura in-memory. Co-fondatorul SAP, Hasso Plattner, a lansat cu peste un deceniu în urmă viziunea pentru SAP HANA, o soluție complet in-memory, menită să revoluționeze viteza și puterea software-ului de afaceri.

Mai degrabă decât o simplă șansă, viziunea legată de SAP HANA vine dintr-un moment genial de sincronizare, care singularizează oferta SAP pe piață. Până la urmă, pentru materializarea ei a fost necesară o reproiectare majoră a ERP-ului așa cum era el anterior, care a luat aproximativ un deceniu.

Spre deosebire de oricare altă soluție ERP de pe piață, SAP S/4HANA se bazează în întregime pe o arhitectură in-memory pentru a îndeplini nenumăratele funcții de zi cu zi ale organizațiilor moderne. Să nu uităm – complexitatea acestei sarcini nu este una ușor de susținut, având în vedere de exemplu performanțele corporațiilor multinaționale contemporane.

SAP S/4HANA a presupus o rescriere completă pentru multe dintre funcțiile inerente unui ERP complex. Asta pentru că o abordare in-memory schimbă fundamental modul în care datele sunt stocate, accesate și procesate.

 

Contextul actual crește importanța unui ERP de tip real-time

Momentul actual, în care acest tip de ERP este pus la dispoziția utilizatorilor, se arată şi mai propice  în lumina forțelor convergente din lumea afacerilor. Pe de o parte, concurența globală pune un accent crescut pe eficiența operațională. Cu marje strânse, companiile sunt nevoite să-și optimizeze procesele și, mai ales, să îmbunătățească experiența clienților lor. Un ERP în timp real joacă un rol major în realizarea ambelor obiective.

Un alt impuls important pentru utilizarea unui ERP performant vine din zona reglementărilor legale. Numeroase modificări legislative aplicabile în diverse industrii presează în prezent organizațiile în direcția unei transparențe mult mai mari pe zone precum recunoașterea veniturilor sau confidențialitatea datelor și procesele aferente.

În toate aceste scenarii, un ERP în timp real are un rol semnificativ în sprijinirea organizațiilor să îndeplinească cerințele de conformitate, dar și să îşi reinventeze procesele critice de afaceri.

În ce privește experiența clienților, succesul înseamnă a face lucrurile cum trebuie. De exemplu, să știți cine a sunat la centrul dvs. de apeluri, ce fel de clienți aveți, ce achiziții au efectuat recent, dacă au accesat sau nu recent website-ul dvs., sau dacă a avut loc vreun incident anume care să-i fi iritat. Companiile care pot urmări și livra acest nivel de date granulare reprezentanților lor câștigă jocul pe terenul experienței clienților. De aici rezultă retenția sau lipsa diferențierii clienților, satisfacția acestora, renumele companiei, gestionarea reputației – și lista poate continua.

Desigur, este o adevărată provocare pentru orice organizație să cunoască toate aceste tipuri de date despre un anumit client. În domeniul sistemelor ERP vechi, este practic imposibil. Însă cu un sistem ERP în timp real, toate acestea devin posibile. La fel și multe alte funcționalități, deoarece conexiunile cu sistemele de afaceri critice au fost deja construite, iar datele relevante despre un anumit client – mai ales unul cu valoare mare – sunt disponibile, in-memory, pentru reprezentantul dvs. ce vorbește cu clientul.

 

Mențiuni

SAP pune la dispoziția întreprinderilor mici şi mijlocii puterea tehnologiei in-memory, prin SAP Business One, versiunea HANA.

Principalele beneficii SAP Business One HANA sunt:

  • Securitatea unei investiții pe termen lung, alături de SAP, liderul mondial de piaţă în ERP business software
  • Accelerarea procesului decizional, prin acces rapid la date şi facilităţi de căutare enterprise search
  • Integrarea de capabilităţi de analiză avansate, datorită tehnologiei in-memory
  • Numeroase rapoarte standard, dashboard-uri, şi KPI-uri predefinite
  • Posibilitatea de a crea cu uşurinţă rapoarte custom în timp real

Vă invităm să aflați mai multe detalii despre diferența esențială de calitate și putere adusă de procesele SAP in-memory, continuând să citiți articolul pe această temă în original.

De asemenea, nu uitați să ne contactați pentru a programa o întrevedere, și a descoperi cum puteți aduce beneficiile soluțiilor SAP potrivite companiei dvs. la îndemâna angajaților și clienților dumneavoastră!