De ce micile afaceri din retail nu ar trebui să se sperie…

By March 19, 2018SPX Blog
Sphinx IT SAP retail

Conform mai multor studii și analize ale situației din domeniul retail, serviciile actuale sunt în mare parte anacronice. Majoritatea clienților au alte caracteristici și cerințe față de cei de acum o decadă, sau chiar de acum aproximativ 5 ani. Cerințe exigente, dorința de a ajunge rapid în posesia produselor sau serviciilor comandate, cât și de a putea schimba sau returna ceea ce nu corespunde sau nu le place, nevoia de oferte personalizate, la un nivel tehnic performant ca produs & livrare, însă umanizate de o adresare personală – iată doar câteva din constantele clienților contemporani.

 

Schimbarea majoră a profilului clientului final a zguduit industria de retail la nivel global

Fenomenul de închidere a magazinelor fizice continuă. Termeni precum „Apocalipsa retail-ului” sau „dispariția afacerilor mici” sunt de natură să îi îngrijoreze pe cei care au investit într-o anumită structură de business.

Însă afacerile mici si mijlocii din retail – conform specialiștilor – pot găsi o șansă de reinventare care să le propulseze înainte în însăși această situație disruptivă. Un articol marca SAP vorbește despre cum poate fi materializată această „renaștere a retail-ului” de către orice afacere. Condiția esențială pentru a reuși constă în înțelegerea și adoptarea la timp și eficient a instrumentelor care permit o transformare corespunzătoare cerințelor clientelei.

Puteți consulta cele 5 acțiuni recomandate, ce sunt facilitate de soluțiile digitale moderne destinate întreprinzătorilor din retail aici, în articolul-sursă (En).