Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”
„Investitii pentru viitorul dumneavoastra”
Proiect: „Implementarea unui sistem informatic de gestiune pentru cresterea competitivitatii LASTING Software”
Proiect cofinantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.

„Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro
„Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.”

SAP CRM

Funcţia  de gestiune a relaţiilor cu clienţii (CRM) ajută companiile să-şi dezvolte managementul serviciilor şi al departamentelor de marketing şi vânzări.

lntegrarea cu funcţia de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) ajută Ia  uniformizarea proceselor: de Ia generarea interesului potenţialului client, până Ia încheierea tranzacţiei comerciale şi menţinerea relaţiei cu acestea.

  • Optimizaţi resursele de marketing şi îmbunătăţiţi segmentarea
  • Obţineţi o perspectivă globală asupra tuturor informaţiilor despre clienţi;
  • Gestionaţi ciclurile de vânzări pentru a spori numărul de tranzacţii comerciale;
  • Furnizaţi servicii integrale pentru a vă păstra clienţii şi pentru a spori veniturile de servicii.

Functia CRM vă ajută sa transmiteţi mesajul corect, către segmentul de piaţă vizat, Ia momentul oportun, obţinând astfel o creştere a numărului şi a calităţii prospecţiilor prin acţiuni strategice de marketing.

Segmentarea şi gestiunea bazelor de date. Creaţi grupuri  ţintă pe baza atributelor de client şi mapaţi adrese de e-mail şi poştă între liste interne şi externe.

Managementul campaniilor. Planificaţi, concepeţi şi executaţi campanii pe canale multiple care pot include un conţinut personalizat. Puteţi utiliza şabloanele de e-mail integrate pentru comunicaţiile online şi un calendar interactiv pentru coordonarea tuturor acţiunilor de marketing.

Lead Management. Generaţi şi calificaţi automat  lead-urile provenite din campanii şi cercetări de marketing, publicaţi script-uri şi studii pentru a-i  ajuta pe agenţii de telemarketing să califice prospecţii şi agenţii de vânzări să califice lead-urile.

Funcţii analitice de marketing. Menţineţi toate instrumentele de măsură de marketing actualizate şi disponibile pentru a putea genera mai multe lead-uri. Obţineţi o vizibilitate rapidă asupra statusului lead-ului în sistem.

Beneficiile implementării:

  • Venituri mai mari generate de creşterea satisfacţiei clienţilor, diversificarea ofertei, timp redus de comercializare şi sporirea numărului de tranzacţii comerciale încheiate
  • Fidelizarea clienţilor prin optimizarea proceselor de afaceri din cadrul companiei
  • Decizii strategice bazate pe informaţii complete şi reale despre clienţi
  • Productivitate crescută a angajaţilor prin utilizarea datelor centralizate şi a funcţiilor analitice

Mai multe detalii despre funcţia SAP CRM găsiţi aici.

SAP BI >>

parteneri