Fonduri pentru digitalizarea companiilor non IT
Digitalizarea unei companii se găsește din ce în ce mai des între inițiativele strategice ale companiilor din orice domeniu de activitate și de oriunde. Acest fapt se întâmplă nu doar pentru că e la modă ci și pentru că astfel o companie este mai eficientă, mai competitivă fiind capabilă să oferă clienților mai multă valoare cu costuri mai mici.
Accelerarea procesului de digitalizare peste media industriei sau a sectorului de activitate este însă un deziderat pe care nu foarte multe companii, mai ales de tipul IMM-urilor, și-l permit din cauza complexității procesului dar și al costurilor care pun presiune pe bugetul și cash-flow-ul firmei.
În acest sens este salutară oportunitatea de finanțare pe care v-o prezentăm mai jos și care, împreună cu competențele și portofoliul de soluții al Sphinx-IT, pot să simplifice și să ajute în mod decisiv acest proces.
PNRR
Pilonul III
Creștere inteligentă, sustenabilă și favorabilă incluziunii, inclusiv coeziune economică, locuri de muncă, productivitate, competitivitate, cercetare, dezvoltare și inovare, precum și o piață internă funcțională, cu întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) puternice.
Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare
COMPONENTA C9
Investiția I3
Scheme de ajutor pentru sectorul privat.
Măsura 1
Schemă de minimis și schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor.
Eligibilitate
Care IMM-uri și microîntreprideri pot accesa fondurile și ce se finanțează.
Minim 6 criterii DESI:
Mai mult de 50% din personal folosește calculator cu acces la internet pentru business
Utilizare rețele de social media (cu cont de firmă, promovare plătită)
Utilizarea unui sistem soware de tip ERP
Viteză maximă de download contractată pe linie fixă de minim 30Mb/s
Vânzările online mai mult de 1% din cifra de afaceri și vânzările către consumer (B2C) mai mult de 10% din toate vânzările online
Cumpărarea de servicii Cloud computing (orice variantă: PaaS, SaaS, IaaS)
Utilizare Internet of Things
(IoT)
Utilizarea unui sistem software de tip CRM
Cumpărarea de servicii cloud computing utilizate pe internet
Vânzări prin comerț electronic de cel puțin 1% din total vânzări (cu sau fără plată online) - se consideră orice modalitate de preluare de comenzi (prin EDI, de exemplu)
Utilizarea tehnologiei AI
Utilizarea a două sau mai multe rețele sociale
Ce se finanțează?
ELIGIBILITATE
AI & VR
Achiziții de sisteme de inteligență artificială, machine learning, realitate augmentată și realitate virtuală.
Automatizări
Achiziții de echipamente pentru automatizări și robotică destinate fluxurilor tehnologice integrate cu soluții digitale.
RPA
Dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor soware/licențelor, inclusiv soluțiile de automatizare soware de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation.
Consultanță
Consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile etc.
Training
Instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC.
Servicii web
Achiziționarea de web site pentru prezentare.
Project management
Cheltuieli de management de proiect.
Cloud și IoT
Achiziția de servicii de tip cloud și IoT.
Hardware
Achiziții de echipamente hardware TIC.
Blockchain
Achiziții de tehnologii blockchain.
Consultanță
Consultanță în scrierea proiectului.
Valoarea maximă a finanțării prin ajutorul de minimis
20k€ → 30k€
pentru microîntreprinderi
20k€ → 50k€
pentru întreprinderi mici
20k€ → 100k€
pentru întreprinderi mijlocii
Reprezintă 90% din cheltuielile eligibile pentru întreprinderile mici și mijlocii și 100% pentru întreprinderile mari. TVA-ul nu este eligibil. Implementarea trebuie finalizată până la 30 Iunie 2025.
Calendar de depunere și evaluare:
Depunere proiecte: 15 februarie 2023 - 30 iunie 2023
Evaluare proiecte: 3 iulie 2023 - 16 august 2023
Etapa I de semnare a contractelor: 15 septembrie 2023 - 15 octombrie 2023
Etapa II de semnare a contractelor: 15 octombrie 2023 - 15 noiembrie 2023
Digitalizează compania ta
Vezi ce ar însemna pentru compania ta un buget pentru digitalizare.
Completează chestionarul de mai jos și noi îți vom trimite o estimare.
Contactează-ne
Vă stam la dispoziție
Timişoara
Adresă: Bd. Republicii, nr. 9, Etaj 6, RO-300159, Timişoara, România
Telefon: +40 356 178 508
Bucureşti
Adresă: Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 8, RO-020337, Sector 2, Bucureşti, România
Telefon.: +40-21-242.50.26
Fax: +40-21.242.53.45